Menu
WRÓĆ

Reklamacje

Przed odbiorem i zapłatą za przesyłkę zalecamy Kupującemu sprawdzić na miejscu, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku rozległego uszkodzenia (rozerwane opakowanie, deformacje i inne rozległe uszkodzenie) zalecamy nieprzyjmowanie przesyłki. Okres gwarancyjny na oferowany towar wynosi 24 miesiące, jeśli przy towarze nie podano innego okresu gwarancyjnego i rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez klienta. W razie potrzeby informacje o punktach serwisowych dla serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego zostaną Państwu udzielone telefonicznie bądź mailowo.

Ustawowy proces reklamacji

W przypadku reklamacji kupujący powinien wysłać reklamowany towar na adres pocztowy firmy SMARTWIEL, s.r.o., Šebešťanová 256, 017 01 Považská Bystrica. Paczka powinna być prawidłowo zapakowana i powinna zawierać: reklamowany towar włącznie z wyposażeniem, oryginalną kartę gwarancyjną, kopię faktury, opis wady i dane kontaktowe kupującego – adres zwrotny, nr telefonu, e-mail. W przypadku wysyłki towaru za pobraniem taka przesyłka nie zostanie przyjęta. Towar polecamy ubezpieczyć. Reklamowany towar musi zostać dostarczony czysty i bez uszkodzeń mechanicznych. Koszt wysyłki po rozpatrzeniu reklamacji ponosi sprzedający.

Jeśli wada produktu wystąpi podczas okresu gwarancyjnego, klient ma prawo do usunięcia powstałej wady. Jeśli wady towaru nie można usunąć, dostawca zastąpi wadliwy produkt nowym bądź, po uzgodnieniu, - produktem innego typu, przy czym nastąpi dopłata lub zwrot różnicy w cenie.



Gwarancja nie dotyczy uszkodzenia powstałego:

• w wyniku naturalnego lub nadmiernego zużycia mechanicznego
• zanieczyszczenia towaru lub jego części w wyniku zaniedbania konserwacji
• w wyniku używania towaru w warunkach, które nie odpowiadają swoją temperaturą, pyłowością, wilgocią, chemicznymi i mechanicznymi wpływami środowiska, w którym towar jest zwykle używany
• w wyniku ingerencji w towar przez osobę nieuprawnioną (niefachowe naprawy lub modyfikacje)
• przy używaniu towaru niezgodnie z instrukcją obsługi
• gwarancja nie obejmuje również szkód powstałych w wyniku katastrofy naturalnej, klęski żywiołowej, uszkodzenia w wyniku działania siły, warunków atmosferycznych lub w wyniku użytkowania w ekstremalnych i niestandardowych warunkach.


Wszystkie uprawnione naprawy gwarancyjne są bezpłatne włącznie ze zwrotem kosztów dostawy naprawionego towaru Kupującemu. Sprzedający podejmie decyzję w sprawie reklamacji bezzwłocznie, w złożonych przypadkach do 3 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza jeśli jest wymagana złożona techniczna ocena stanu produktu lub usługi, najpóźniej w terminie do 30 dni od dnia złożenia reklamacji. Po upływie tego okresu konsument ma prawo do odstąpienia od umowy lub do wymiany produktu na nowy, Sprzedający poinformuje kupującego o rozpatrzeniu reklamacji telefonicznie, SMS-em lub mailem oraz wyśle towar na własny koszt na adres kupującego. Po rozpatrzeniu reklamacji kupującemu zostanie wysłany naprawiony towar i protokół reklamacji. Poprzez rozpatrzenie reklamacji okres gwarancyjny jest przedłużany o czas trwania reklamacji. Jeśli reklamacja została dokonana w ustawowym okresie gwarancyjnym i rozpatrzona poprzez wymianę towaru na nowy, okres gwarancyjny zaczyna płynąć od nowa od daty rozpatrzenia reklamacji.



Formularz reklamacji online





Imię i nazwisko:

Adres:

Telefon:

E-mail:

Dowód zakupu:

Zakupiony dnia:




Reklamowany towar:

Opis wady:




Załączniki (zdjęcia wady):
















Z ogólnymi warunkami handlowymi i warunkami reklamacji można zapoznać się tutaj:

pobierz